CONSULTANȚĂ 1X1 cu LAURA DRAGOMIR

BRAND AUTHORITY

MESAJUL ȘI MESAGERUL

Deseori oamenii nu reușesc să separe ideea dintr-un mesaj de cel care o transmite. Judecă o informație nu după meritele ei, ci după părerea pe care o au despre cel care o spune. Într-o lumea ambiguă, MESAGERUL DEVINE MESAJUL. Conectarea mesagerului cu adiența a devenit mai importantă decât mesajul în sine.

ZILNIC, TOATĂ LUMEA PRIMEȘTE ACELEAȘI 24 DE ORE. În general, crezi că ești ocupat.  Asta înseamnă o serie de decizii pe care le-ai luat de-a lungul anilor cu privire la lucrurile pe care alegi să le faci, dar ai ajuns să crezi că trebuie să le faci. Dacă nu te îndepărtezi de modul în care ți-ai petrecut timpul ieri, e greu de imaginat că mâine va fi mult mai bun decât azi.

DIN CELE 24 DE ORE PE CARE LE AI ASTĂZI, petrece puțin timp să înțelegi: ce te sperie și ce eviți să faci. Să afli diferența dintre urgent și important. Dacă ești prea ocupat să faci asta, probabil consumi prea mult timp cu lucrurile (pe care le consideri) urgente. Însă doar lucrurile importante, care îți aduc valoare, dau AUTORITATE BRANDULUI tău.

BRAND AUTHORITY – Un Program Transformațional gândit ca o STRATEGIE în 2 Module:

  • MODULUL 1 – destinat celor care sunt la început de drum sau sunt puțin vizibili (Nivelul 1-3)
  • MODULUL 2 – pentru cei care au expertiză într-un domeniu (Nivelul 4-5)

Această călătorie te ajută să afli și să comunici: CINE ești, CE faci, DE CE ESTE RELEVANT pentru tine.

15% dintre oameni au un Brand Personal definit. Dintre aceștia, doar 5% îl pun în valoare zilnic. Cu uBRAND PERSONAL valoros îi ajuți pe ceilalți nu să te cumpere, ci să te aleagă! 

Alege TRAININGuri și WORKSHOPuri care ți se potrivesc! Vei economisi ani de comunicare greșită, frustrare și conflicte. 

GĂSEȘTE-ȚI SENSUL SAU MARELE ”DE CE?”

O persoană obișnuită petrece în medie, de-a lungul vieții, 90.000 de ore la job. Cumva, oamenii înțeleg mare parte din fericirea sau nefericirea lor prin prisma zilei de muncă. Și totuși, deseori sunt curios de nesiguri DE CE se dau jos din pat în fiecare dimineață.  Sau nu reușesc să vadă diferența.

  • Când nu mai ești sigur că are sens ce faci, motivația dispare. Te încarci de frustrări, devii nemulțumit și, în cele din urmă, mai puțin productiv.

În fața incertitudinilor, te-ai putea agăța de soluții evidente, dar inutile: dacă locul de muncă ar fi mai spațios, mai luminat, mai aproape de casă … dacă ai avea colegi mai buni, dacă șeful ar fi mai deschis … dacă ți-ai lua o vacanță …

 

  • Însă bucuria de a merge la job nu se datorează, în primul rând, mai multor oportunități de socializare sau mediului ospitalier ori a unui salariu mai mare – banii nu sunt niciodată suficienți – ci, mai degrabă, găsirii sensului că munca ta contribuie la un bine mai mare. Multe locuri de muncă sunt percepute fără semnificație deoarece modul în care îi ajută pe ceilalți este (sau se simte) neclar.

Să începem călătoria ta! Vei economisi ani de comunicare greșită, frustrare și conflicte.