MEDIA TRAINING

[siteorigin_widget class=”Thim_Button_Widget”][/siteorigin_widget]

MEET THE PRESS

CONSIDERAȚII GENERALE

Un interviu este atât o provocare cât și o oportunitate. Îți poate pune nervii la încercare dar ai și avantajul de a fi în centrul atenției și ca mesajul tău să ajungă la un număr cât mai mare de oameni.

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=”Thim_Empty_Space_Widget”][/siteorigin_widget]

În esență, un interviu este o discuție care implică întrebări și răspunsuri, în cadrul căruia trebuie să ai în vedere 3 reguli de bază:
• Tot ce spui poate fi folosit împotriva ta
• Nu spune nimic ce nu ai vrea să apară la știri
• Fii pregătit pentru neprevăzut

[siteorigin_widget class=”Thim_Empty_Space_Widget”][/siteorigin_widget]

CUI SE ADRESEAZĂ?

Cu o durată de 2 zile, PROGRAMUL TRANSFORMAȚIONAL este destinat celor care se expun în media sau la TV și vor ca mesajul lor să devină punct de reper în industria pe care o reprezintă și ca presa să le ducă povestea mai departe, fără denaturări.
De asemenea, este destinat celor care vor să transforme într-un avantaj întâlnirea cu reporterii care le adresează întrebări provocatoare și controversate.

OBIECTIVELE PROGRAMULUI

• Scopul unui interviu în mass-media
• Însușirea modalităților de pregătire pentru un interviu, declarație sau conferință de presă
• Cum să arăți confortabil, relaxat și încrezător în fața camerei TV
• Cum să structurezi un mesaj
• Cum să răspunzi la întrebări! Răspunsul la întrebările presei este diferit de cel al întrebărilor investitorilor, clienților sau ale consiliului de administrație
• Cum să oferi mesaje ”citabile”
• Cum să spui o poveste prin intermediul mass-media

[siteorigin_widget class=”Thim_Button_Widget”][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=”Thim_Button_Widget”][/siteorigin_widget]