GHID PRACTIC DE COMUNICARE CU PRESA
Mesajele către presă în situații de criză nu sunt doar date statistice, comparaţii, justificări. Mesajele sunt rezultatul unui proces de armonizare a scopurilor comunicatorului cu nevoile audienţei-ţintă.
Mesajele către presă în situații de criză nu sunt doar date statistice, comparaţii, justificări. Mesajele sunt rezultatul unui proces de armonizare a scopurilor comunicatorului cu nevoile audienţei-ţintă.
VOR FI LUATE ÎN SEAMĂ DACĂ:
SUNT ÎNȚELESE DACĂ:
SUNT CREZUTE DACĂ:
AU EFECT DACĂ:
MEDIA TRAININGUL CUPRINDE:
Cu o ședință, un email şi un avizier nu se face Comunicare Internă. Relația dintre Comunicarea Internă – Comunicarea Externă este rodul colaborării dintre departamentele companiei. Rezultatul este imaginea pe care organizația o transmite în exterior.
UN GHID PRACTIC CARE CUPRINDE:
STUDIU DE CAZ: Criza mediatică și Rolul mass-media
NU O PUTEM IGNORA: există în orice loc de pe glob și în orice organizație, inclusiv în a ta
ÎNSĂ CE NE DEOSEBEȘTE CU ADEVĂRAT?
Dincolo de generația din care facem parte, de pregătire, poziție socială, preocupări, simpatii / antipatii, capacitatea de adaptare, ne deosebește:
MOTIVATORII PRIMARI PENTRU:
GENERAȚIA Z: SOSEȘTE LA BIROU ÎN CURÂND!
Pe măsură ce copiii cresc odată cu tehnologia, modul în care vor lucra va fi diferit de cel de azi.
DIVERSITATEA este un mod de viață și trebuie încorporată în cultura companiei. Cheia integrării și colaborării este COMUNICAREA.