Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în browser-ul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe situl nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile sitului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
POWERFUL TRAINING by LAURA DRAGOMIR
Cursurile complete durează 2 sau 3 zile, în funcție de numărul de participanți și de volumul de practică din timpul cursului. La final, fiecare participant sau echipă își prezintă proiectul – sesiune filmată. Dacă dorești să dezvoltăm doar anumite capitole din curs, atunci construim Programul de training în funcție de timpul pe care participanții la training îl pot petrece la curs.
Iar dacă dorești să te antrenezi 1:1, accesează pagina CONSULTANȚĂ – 1:1 CU LAURA DRAGOMIR
ABILITĂȚI DE COMUNICARE ÎN VÂNZĂRI
CUI SE ADRESEAZĂ
- Echipelor de vânzări
- Celor care iau în calcul o carieră în vânzări
- Celor care participă la evenimente de networking sau conferințe și doresc să știe cum să se conecteze cu ceilalți, pentru a construi relații de afaceri
Un Program în care decodezi componentele comunicării persuasive, cu strategii pe care le poți aplica într-o varietate de contexte. Vei deprinde:
- cum să influențezi modul în care ceilalți gândeșc și simt
- cum să le depășești rezistența
Fiecare dintre noi, indiferent de profesie, vindem, în orice interacțiune, propriile idei și propria imagine.
DESCRIERE PROGRAM
Fiecare abilitate în comunicare e o piesă de puzzle, care contribuie la tabloul final al comportamentelor necesare în vânzări. Stăpânirea acestor abilități formează ansamblul trăsăturilor comportamentale ale profesioniștilor în vânzări.
- Cursul pune COMUNICAREA în contextul VÂNZĂRII, astfel încât participanții să înțeleagă complexitatea acestui proces și implicațiile sale.
- Analizează cele 7 OBIECTIVE ale vânzării (7 PAȘI) și oferă participanților instrumente concrete, care îi ajută să stăpânească abilitățile de comunicare din cadrul fiecărui pas
- Astfel încât să comunice intențional, iar clienții să-și dorească să cumpere.
PROGRAM concentrat în 3 MODULE
- MODULUL 1: Eu, Comunicator în contextul vânzării. Cunoaște-te pe tine însuți!
- MODULUL 2: Eu și clienții (sau potențialii clienți). Cunoaște-ți portofoliul și înțelege contextul și comportamentele oamenilor!
- MODULUL 3: Eu, omul de vânzări. Comunicarea cu clienții. Cunoaște-ți valoarea!
CURSUL ESTE STRUCTURAT ASTFEL ÎNCÂT PARTICIPANȚII:
- Urmează o secvență logică de pași
- La fiecare pas primesc instrumente concrete, pe care le aplică în pasul respectiv
- Fiecare abilitate sau tehnică are elemente care o fac explicită funcțional
Toate conceptele și instrumentele pot fi aplicate în practică imediat. Șlefuirea abilităților de comunicare în vânzări este un proces continuu.
CE ABILITĂȚI ÎȚI VEI DEZVOLTA
Comunicare I Cunoașterea psihologiei cumpărătorului I Înțelegerea comportamentelor I Abilități de prezentare I Încredere
PREZENȚA EXECUTIVĂ ÎN COMUNICARE
CUI SE ADRESEAZĂ
- Liderilor
- Managerilor și echipelor pe care le conduc
- Managerilor care acum îi coordonează pe cei care până de curând erau colegii lor
- Celor cu gândire antreprenorială și profesioniștilor care doresc să comunice relevant
DESCRIERE PROGRAM
Acest curs îți dezvoltă capacitatea de a comunica pe măsură ce organizația crește și aliniază strategia de comunicare a echipei tale de manageri.
Un Program în 3 MODULE – esențial pentru toți cei aflați într-o poziție de conducere – de la manageri la lideri (sau care aspiră să devină). Materialul de curs permite participanților să deprindă cu ușurință strategiile și tehnicile de comunicare, astfel încât să genereze comportamentele pe care le doresc de la ceilalți.
CUPRINDE
- Triunghiul magic al întrebărilor
- Comportamente în Comunicare. Ce îți reglează comportamentele?
- Emoțiile în Comunicare. Cum se nasc și ce faci cu ele?
- Procesul Comunicării: Mesajele și Barierele în Comunicare
- Flexibilitatea în Comunicare
- Cei 4 Piloni ai Comunicării în public
- Credibilitatea unui Comunicator
- Construirea prezentării
În ultima parte a cursului, participanții vor susține prezentarea de business, pe care o pregătesc în cadrul sesiunilor de practică incluse în training. Prezentarile sunt filmate și fiecare participant primește feedback în timp real.
Ce vei deprinde:
- O înțelege profundă a comportamentelor tale și pe ale celorlalți
- O înțelegere profundă a rolului întrebărilor în Comunicare. Rolul întrebărilor e să rezolvăm mai ușor probleme, nu să obținem răspunsuri imediate
- O înțelegere profundă a mecanismului reglării emoțiilor
- Cum să negociezi rezultatele preferate într-o logică clară a comunicării
- Îți dezvolți o mai bună înțelegere a interacțiunii umane
CE ABILITĂȚI ÎȚI VEI DEZVOLTA
Comunicare I Leadership Communication I Teamwork I Public Speaking I Încredere
PUBLIC SPEAKING
CUI SE ADRESEAZĂ
- Curs premium, gândit pentru top & middle management
Public Speaking înseamnă nu doar să vorbești pe o scenă. În business sau în viața publică ești invitat adesea să-ți spui punctul de vedere. Câteodată, nu te simți în largul tău. Uneori, s-ar putea să nu reușești să fii clar, concis sau coerent. Iar acest Program e conceput să te ajute să fii bun acolo unde alții se blochează.
DESCRIERE PROGRAM
Cursul este mai mult decât un antrenament în Public Speaking. Este, în primul rând, despre tine: cine ești, valorile, credințele, obiceiurile și gândurile tale. Cu ele vii în fața celorlalți. În funcție de ele îți construiești prezentarea sau speech-ul, datorită lor te conectezi cu audiența și prin ele oferi valoare.
O abordare practică – structurată în 4 MODULE:
- MODULUL 1 – PROFILUL MEU DE SPEAKER. Cunoaște-te pe tine însuți – Cine ești. Motivația. Pregătirea mentală
- MODULUL 2 – EU ȘI SPEECH-ul MEU. Cunoaște-ți discursul – Contextul. Pașii pregătirii prezentării. Firul roșu. Mesajele cheie
- MODULUL 3 – EU PE SCENĂ. Cunoaște-ți corpul și emoțiile – Vocea. Limbajul corpului. Valorificarea emoțiilor
- MODULUL 4 – EU, SPEAKER. Cunoaște-ți valoarea – Conectarea cu audiența, o șansă extraordinară să-ți proiectezi imaginea de brand, să-ți arăți forța și profunzimea
- PLUS: SESIUNEA DE Q&A din conferințe (deseori trecută cu vederea de speakeri)
- Tipsuri: Ce faci dacă … ?
CE ABILITĂȚI ÎȚI VEI DEZVOLTA
Comunicare I Presentation Speech I Public Speaking I Înțelegerea emoțiilor I Încredere
MEDIA TRAINING
CUI SE ADRESEAZĂ
- Celor care se expun în media și sunt invitați la radio ori la TV – în studio sau online
- Purtătorilor de cuvânt care fac declarații de presă (se expun în fața presei)
- Celor desemnați de companii sau organizații să participe la dezbateri televizate
O declarație, o dezbatere televizată sau un interviu sunt atât o provocare, cât și o oportunitate. Îți pot pune nervii la încercare dar ai și avantajul de a fi în centrul atenției iar mesajul tău să ajungă la un număr cât mai mare de oameni.
În esență, întâlnirea cu jurnaliștii înseamnă întrebări, răspunsuri și replici memorabile, ca să poți fi citat. Întotdeauna trebuie să ai în vedere 3 reguli de bază:
- Tot ce spui poate fi folosit împotriva ta
- Nu spune nimic din ce nu ai vrea să apară la știri
- Fii pregătit pentru neprevăzut
Cei ce se expun în media trebuie să fie pregătiți pentru atenția pe care presa le-o acordă. E important să cunoască procesul mediatic și să nu uite că jurnaliștii nu sunt nici prietenii, nici angajații lor.
Nu există garanții că fiecare știre despre tine va fi pozitivă dar, dacă te antrenezi, cresc șansele ca imaginea, prezența ta în spațiul public și mesajele pe care le transmiți să aibă impactul pe care ți-l dorești.
DESCRIERE PROGRAM
MODULUL 1. MEET YOURSELF
- Cu cât te cunoști mai bine, cu atât știi să comunici mai bine
MODULUL 2. MEET YOUR AUDIENCE
- Când știi cui te adresezi și care este tipul de audiență, cu atât reușești să-ți structurezi mai bine mesajele
MODULUL 3. MEET THE PRESS
- Când știi ce îi motivează pe jurnaliști și cum să relaționezi cu aceștia, știi și cum să protejezi sau să pui în valoare brandul pe care îl reprezinți sau imaginea personală
Participanții vor deprinde 5 competențe esențiale:
- Cum să se simtă confortabil, să fie încrezători și relaxați în fața camerei TV
- Cum să-și structureze mesajele și să le comunice simplu de înțeles
- Cum să răspundă întrebărilor moderatorului într-o manieră concentrată și strategică și să nu dea impresia că le evită pe cele incomode
- Cum să transmită mesaje pe care mass-media să le citeze
- Cum să se protejeze fără a rosti ”No comment”
Instruirea cuprinde și sesiuni de practică pe care le filmăm, gândite ca emisiuni live sau declarații de presă, care vor fi înregistrate și apoi analizate – în scopul familiarizării cu camera TV și cu reporterii / moderatorii, pentru îmbunătățirea abilităților și creșterea încrederii în sine în momente dificile.
Vezi și workshopul MEET THE PRESS – un Program de 1 zi în cu multă practică: Interviu, Declarații de presă, Organizarea Conferinței de presă
CE ABILITĂȚI ÎȚI VEI DEZVOLTA
Comunicare I Capacitate de sinteză I Gestionarea blocajelor I Diplomație I Încredere
ARTA LIVRĂRII UNUI TRAINING SAU WORKSHOP
CUI SE ADRESEAZĂ
- Celor care fac prezentări de produse sau servicii
- Celor care vor să susțină în viitor workshopuri sau traininguri (sau sunt la început de drum)
- Trainerilor interni din companii
DESCRIERE PROGRAM
În cadrul acestui PROGRAM structurat în 4 MODULE vei deprinde cei 4 piloni ai instruirii: COMUNICARE, METODĂ, CONFIGURARE, PREDARE. Vei deprinde cum să abordezi pas cu pas rolul tău ca trainer – din primul minut până la final, vei fi pus în situații din viața reală și-ți vei dezvolta noi abilități de predare și o abordare sigură a instruirii, centrată pe oameni.
Programul este gândit astfel încât să-ți stimuleze încrederea și autoritatea în sala de curs, chiar și când susții traininguri online. Vei fi pus în situații din viața reală și-ți vei dezvolta abilități de predare și o abordare sigură a instruirii.
ÎNTREBĂRILE TALE ÎȘI GĂSESC RĂSPUNS
- Cum să-mi structurez prezentarea, astfel încât să fie vie și dinamică?
- Cum să setez așteptările participanților la training / workshop?
- Cum îi pot face pe participanți să găsească relevante subiectele abordate și să le captez atenția de la început până la final?
- Cum să aleg exemple care să ilustreze cât mai bine tema prezentării?
- Cum să-i ajut să-și amintească tot conținutul cursului / prezentării?
- Cum să gestionez relația cu participanții, mai ales cu cei dificili?
- Cum să-mi înving oboseala?
- Cum să rămân în mintea participanților ca un trainer valoros?
- Și multe altele….
Trainingul conține informații, activități practice și se concentrează pe nevoile de învățare ale adulților. Știu, pentru că susțin traininguri și workshopuri de peste 10 ani, le practic tot timpul și funcționează.
STRUCTURA – Un Program complex, în 4 Module, unic pe piață:
- MODULUL 1 – Eu, trainer. Cunoaște-te pe tine însuți
- MODULUL 2 – Configurarea cursului sau a prezentării. Cunoaște-ți conținutul programului și mai mult decât vei prezenta
- MODULUL 3 – Interacțiunea. Cunoaște-ți cursanții / publicul
- MODULUL 4 – Comportamentul pe parcursul predării. Cunoaște-ți valoarea
Vei fi pus în situații din viața reală și vei înțelege ce abilități de predare sunt necesare pentru o abordare sigură a instruirii, centrată pe oameni. Vino cu laptopul, vei lucra intens la propriul program de training.
În ultima parte a Programului îl vei prezenta în fața celorlalți participanți. Practic, ai finalizat construirea propriului program, pe care îl poți livra chiar a doua zi.
CE ABILITĂȚI ÎȚI VEI DEZVOLTA
Comunicare I Public Speaking I Abordarea instruirii I Flexibilitate I Încredere
COMUNICAREA CU PRESA ÎN SITUAȚII DE CRIZĂ
CUI SE ADRESEAZĂ
- Liderilor
- Managerilor
- Echipelor de Comunicare din companii
- Antreprenorilor
DESCRIERE PROGRAM
1.ETAPELE GESTIONĂRII CRIZEI. CUM ȘI CE SĂ COMUNICI ÎN FIECARE ETAPĂ:
- Pre-criză
- Raspuns la criză
- Post-criză
2. FUNDAMENTELE UNUI PLAN DE COMUNICARE A CRIZEI
- Trei pași în elaborarea planului de gestionare a crizei
- Stabilirea echipei de comunicare a crizei și a liderului echipei
- Construirea mesajelor cheie
- Reamintirea procedurilor de comunicare internă în situații de criză
- Stabilirea pașilor de comunicare externă a crizei
3. COMUNICAREA INTERNĂ ÎN SITUAȚII DE CRIZĂ
- Cum comunici cu angajații într-o criză
- Recomandări de comunicare internă în caz de criză
4. COMUNICAREA EXTERNĂ DE CRIZĂ
- Comunicare externă vs. comunicare internă de criză
- Rolul mass-media în timpul unei crize – Cum să gestionezi relația cu mass-media
- Cum să structurezi mesajele și să le comunici presei
- Cum să gestionezi relația cu presa
5. CONCLUZII
- 3 Reguli esențiale de comunicare în caz de criză
- 3 Cs de comunicare în criză
- Cum gestionezi crizele de imagine
- Criterii de construire a mesajelor: ca să fie luate în seamă, ca să fie înțelese, ca să fie crezute și ca să aibă impact
- Follow-up – ce a fost bine, ce ar fi de îmbunătățit
PRACTICĂ: Programul cuprinde o sesiune în care echipa de comunicare a crizei răspunde la întrebările incomode ale jurnaliștilor:
- la telefon
- în scris
- la radio
- la TV (sesiune filmată)
- față în față
CE ABILITĂȚI ÎȚI VEI DEZVOLTA
Comunicare I Capacitate de sinteză I Structurarea mesajelor I Controlul emoțiilor I Claritate în gândire I Încredere