POWERFUL TRAINING by LAURA DRAGOMIR

CURSURILE SUNT ORGANIZATE ATÂT LA SALĂ CÂT ȘI VIRTUAL CLASS

DEVII UN BUN COMUNICATOR

  • Știi să te conectezi, să interacționezi, să colaborezi și să construiești parteneriate. Să evaluezi corect propriul comportament și pe al celorlalți și să te adaptezi contextului în care interacționezi.

TE PREGĂTEȘTI SĂ AVANSEZI ÎN CARIERĂ

  • Comunicarea este o abilitate transferabilă – esențială în orice context. O poți pune în valoare indiferent de rolul pe care îl deții, de modul în care evoluează tehnologia sau de contextul economic .

ȘTII CUM SĂ CONSTRUIEȘTI O CULTURĂ A COMUNICĂRII ÎN COMPANIE

  • Prin Comunicare aliniezi valorile, atitudinile, comportamentele și practicile comune care unesc organizația. Cu cât echipele comunică mai bine, cu atât crește gradul de reziliență.

Programele de training sunt personalizate și adaptate nevoilor tale.

ABILITĂȚI DE COMUNICARE ÎN VÂNZĂRI

CUI SE ADRESEAZĂ

  • Echipelor de vânzări
  • Celor care iau în calcul o carieră în vânzări
  • Oricui vrea să deprindă cum să comunice pentru a se conecta ușor cu ceilalți

DESCRIERE PROGRAM

Zilnic, în toate interacțiunile pe care le avem, fiecare dintre noi vinde propriile idei și propria imagine.  A ști să vinzi este o abilitate valoroasă.

  • Fiecare abilitate în comunicare este o piesă de puzzle care contribuie la tabloul final al comportamentelor necesare în vânzări
  • Stăpânirea acestor abilități formează ansamblul trăsăturilor comportamentale ale profesioniștilor în vânzări
  • Șlefuirea abilităților de comunicare în vânzări este un proces continuu

Cursul pune COMUNICAREA în contextul VÂNZĂRII, astfel încât participanții să înțeleagă complexitatea acestui proces și implicațiile sale. Analizează cele 7 OBIECTIVE ale vânzării (cei 7 PAȘI) și oferă profesioniștiilor în vânzări instrumente concrete care îi ajută să stăpânească abilitățile de comunicare din cadrul fiecărui pas, astfel încât să comunice intentional, iar clienții să fie încântați să cumpere.

PROGRAM TRANSFORMAȚIONAL concentrat în 3 MODULE. Este structurat astfel încât participanții:

  • Urmează o secvență logică de pași
  • La fiecare pas primesc instrumente concrete, pe care le aplică în pasul respectiv
  • Fiecare abilitate sau tehnică are elemente care o fac explicită funcțional

Toate conceptele și instrumentele pot fi aplicate în practică imediat.

CE ABILITĂȚI ÎȚI VEI DEZVOLTA

Comunicare  I  Cunoașterea psihologiei cumpărătorului  I  Prezentare  I  Public Speaking  I  Încredere

COMMUNICARE ÎN LIMBAJ DE LEADERSHIP

CUI SE ADRESEAZĂ

  • Liderilor și echipei de manageri
  • Managerilor și echipelor pe care le conduc
  • Managerilor care acum îi coordonează pe cei care până de curând erau colegii lor
  • Celor cu gândire antreprenorială și profesioniștilor care doresc să comunice relevant
  • Celor care au de-a face cu persoane dificile sau care au tendința de a reacționa negativ în anumite situații

LEADERSHIP NU ÎNSEAMNĂ UN LOC DE MUNCĂ, UN TITLU SAU O FUNCȚIE

Înseamnă să  știi să te conectezi, să construiești relații, să-ți ajuți oamenii să se dezvolte și să-i susții. Este despre construirea de echipe puternice – care produc rezultate. Înseamnă să ajuți oamenii să-și dezvolte abilitățile pentru a deveni ei înșiși lideri.  Liderii autentici care au competențe în comunicare, expertiză și dăruire își pot extinde influența în beneficiul celorlalți, lăsând lideri adevărați în urma lor. Oamenii se supun autorităților. Pe lideri îi urmează.

DESCRIERE PROGRAM

Acest curs îți dezvoltă capacitatea de a comunica pe măsură ce organizația crește și aliniază strategia de comunicare a echipei tale de manageri.

Vei deprinde:

  • Să-ți formezi un mecanism prin care iei decizii mai bune și le comunici eficient
  • Să ai o gândire deschisă, inovatoare și îndreptată spre oameni
  • Să înțelegi mecanismele conflictelor: cum să le gestionezi și să comunici cu membrii dificili ai grupului
  • Cum să negociezi rezultatele preferate într-o logică clară a comunicării
  • Să dezvolți o mai bună înțelegere a interacțiunii umane

Un Program în 3 MODULE – esențial pentru toți cei aflați  într-o poziție de conducere – de la manageri la lideri (sau care aspiră la ocuparea acestor poziții). Materialul de curs permite participanților să deprindă cu ușurință strategiile și tehnicile de  comunicare, astfel încât să genereze comportamentele pe care le doresc de la ceilalți.

CE ABILITĂȚI ÎȚI VEI DEZVOLTA

Comunicare  I  Leadership Communication  I Teamwork  I  Gestionarea conflictelor  I  Încredere

PUBLIC SPEAKING

CUI SE ADRESEAZĂ

  • Oricui, fără excepție. A ști să vorbești în public este o abilitate solidă, valoroasă și durabilă – care îți este de folos toată viața.

Public Speaking nu înseamnă doar să vorbești pe o senă. În business, la școală sau în viața publică ești invitat adesea să-ți spui punctul de vedere. Adesea, nu te simți în largul tău. S-ar putea să nu reușești să fii clar, concis, coerent, consecvent sau credibil. Programul este conceput pentru a te ajuta să strălucești acolo unde alții se fâstâcesc.

DESCRIERE PROGRAM

Este mai mult decât un antrenament în Public Speaking. Este în primul rând despre tine: cine ești, valorile, credințele, obiceiurile și gândurile tale. Cu ele vii în fața celorlalți. În funcție de ele îți construiești prezentarea, datorită lor te conectezi cu audiența și prin ele oferi valoare.

O abordare diferită – cu experiențe, practică și multă distracție – structurată în 4 MODULE:

  • M 1 – PROFILUL MEU DE SPEAKER. Cunoaște-te pe tine însuți – Cine ești. Motivația. Pregătirea mentală
  • M2 – EU ȘI SPEECH-ul MEU. Cunoaște-ți discursul – Contextul. Pașii pregătirii prezentării. Firul roșu
  • M3 – EU PE SCENĂ. Cunoaște-ți corpul și emoțiile – Vocea. Limbajul corpului. Stăpânirea emoțiilor
  • M4 – EU, SPEAKER. Cunoaște-ți valoarea – Conectarea cu audiența. Tipsuri Ce faci dacă … ?

CE ABILITĂȚI ÎȚI VEI DEZVOLTA

Comunicare  I  Presentation Speech  I  Public Speaking  I   Controlul emoțiilor  I  Încredere

Vezi și BUSINESS IMPACT PRESENTATION – pentru avansați

WHEN TODAY CALLS,

MAKE SURE YOU ARE READY FOR PRIME-TIME

CUI SE ADRESEAZĂ

  • Celor care se expun în media și sunt invitați la TV sau la emisiuni online
  • Purtătorilor de cuvânt care fac declarații de presă
  • Celor desemnați de companii sau organizații să participe la dezbateri televizate
  • Politicienilor sau celor care aspiră la o funcție politică – Programul are și varianta MEDIA TRAINING POLITIC

DESCRIERE PROGRAM

O declarație, o dezbatere televizată sau un interviu sunt atât o provocare, cât și o oportunitate. Îți pot pune nervii la încercare dar ai și avantajul de a fi în centrul atenției iar mesajul tău să ajungă la un număr cât mai mare de oameni.

În esență, întâlnirea  cu jurnaliștii înseamnă întrebări, răspunsuri și replici memorabile, ca să poți fi citat. Întotdeauna trebuie să ai în vedere 3 reguli de bază:

  1. Tot ce spui poate fi folosit împotriva ta
  2. Nu spune nimic din ce nu ai vrea să apară la știri
  3. Fii pregătit pentru neprevăzut

Cei ce se expun în media trebuie să fie pregătiți pentru interviuri, dezbateri și pentru atenția pe care media le-o acordă. E important să cunoască procesul mediatic și să nu uite că jurnaliștii nu sunt nici prietenii, nici angajații lor.

Nu există garanții că fiecare știre despre tine va fi pozitivă dar, dacă te antrenezi, cresc șansele ca imaginea, prezența ta în spațiul public și mesajele pe care le transmiți să aibă impactul pe care ți-l dorești.

Deprinzi Competențe

Participanții la acest Program vor deprinde 5 competențe esențiale:

  1. Cum să se simtă confortabil, să fie încrezători și relaxați în fața camerei TV
  2. Cum să-și structureze mesajele și să le comunice simplu de înțeles
  3. Cum să răspundă întrebărilor moderatorului într-o manieră concentrată și strategică și să nu dea impresia că le evită pe cele incomode
  4. Cum să transmită mesaje pe care mass-media să le citeze
  5. Cum să se protejeze fără a rosti ”No comment

Instruirea cuprinde și sesiuni filmate de practică, gândite ca emisiuni live, care vor fi înregistrate și apoi analizate – în scopul familiarizării cu camera TV și cu reporterii / moderatorii, pentru îmbunătățirea abilităților și creșterea încrederii în sine în momente dificile.

CE ABILITĂȚI ÎȚI VEI DEZVOLTA

Comunicare  I  Capacitate de sinteză  I  Diplomație  I  Încredere

Vezi și Ghidul CUM COMUNICI CU PRESA ÎN SITUAȚII DE CRIZĂ 

ARTA LIVRĂRII UNUI TRAINING SAU WORKSHOP

CUI SE ADRESEAZĂ

  • Celor care fac prezentări de produse sau servicii
  • Celor care vor să susțină în viitor workshopuri sau traininguri (sau sunt la început de drum)
  • Trainerilor interni din companii

DESCRIERE PROGRAM

În cadrul acestui PROGRAM structurat în 4 MODULE vei deprinde cei 4 piloni ai instruirii: COMUNICARE, METODĂ, CONFIGURARE, PREDARE.

Programul este gândit astfel încât să-ți stimuleze încrederea și autoritatea în sala de curs, chiar și când susții traininguri online. Vei fi pus în situații din viața reală și-ți vei dezvolta abilități de predare și o abordare sigură a instruirii.

ÎNTREBĂRILE TALE ÎȘI GĂSESC RĂSPUNS

  • Cum să-mi structurez prezentarea, astfel încât să fie vie și dinamică?
  • Cum îi pot face pe participanți să fie încântați de subiectele abordate și să le captez atenția de la început până la final?
  • Cum să-i ajut să-și amintească tot conținutul cursului / prezentării?
  • Cum să gestionez relația cu participanții?
  • Cum să-mi înving oboseala? Și multe altele….

Trainingul conține informații, activități practice și se concentrează pe nevoile de învățare ale adulților.  Știu, pentru că și eu le practice tot timpul și funcționează.

LA FINAL, vei avea prezentarea sau workshopul tău, pe care le poți livra chiar de a doua zi.

CE ABILITĂȚI ÎȚI VEI DEZVOLTA

Comunicare  I  Public Speaking  I  Abordare a instruirii  I Încredere

CRISSIS COMMUNICATION

CUI SE ADRESEAZĂ

  • Liderilor
  • Managerilor
  • Echipelor din Departamentele Comunicare și Marketing
  • Profesioniștilor care vor să comunice clar și relevant

DESCRIERE PROGRAM

1.ETAPELE GESTIONĂRII CRIZEI și cum să comunici în fiecare etapă:

  • Pre-criză
  • Raspuns la criză
  • Post-criză

2.FUNDAMENTELE UNUI PLAN DE COMUNICARE A CRIZEI Pașii pentru elaborarea unui plan de comunicare a crizei

  1. Detalierea planului
  2. Echipa de comunicare a crizei
  3. Mesajele cheie
  4. Proceduri de comunicare internă
  5. Comunicarea cu mass-media
  6. Follow-up

3.COMUNICAREA INTERNĂ DE CRIZĂ

  • Trei pași pentru elaborarea planului de gestionare a crizei
  • Cum comunici cu angajații într-o criză
  • Recomandări de comunicare internă în caz de criză

4.COMUNICARE EXTERNĂ DE CRIZĂ

  • Comunicare externă vs. comunicare internă de criză
  • Rolul mass-media în timpul unei crize – Cum să gestionezi relația cu mass-media
  • Cum să structurezi mesajele și să le comunici presei
  • Tehnici de construire și livrare a mesajelor către presă

5.CONCLUZII

  • 3 reguli de comunicare în caz de criză
  • 3 Cs de comunicare în criză

PRACTICĂ: cum să răspunzi la întrebările incomode ale jurnaliștilor

  • la telefon
  • față în față

CE ABILITĂȚI ÎȚI VEI DEZVOLTA

Comunicare  I  Capacitate de sinteză  I  Structurarea mesajelor  I  Controlul emoțiilor  I Claritate în gândire  I  Încredere