POWERFUL WORKSHOP by LAURA DRAGOMIR

Am construit PROGRAME PENTRU:

EXECUTIVES

  • Ești lider? Atunci ești mereu în prim-plan. Fiecare decizie, declarație și expresie facială ies în evidență.  Trebuie să-i ții pe toți concentrați și pozitivi chiar și în perioadele nefavorabile. Abilitățile de comunicare dezvoltate îți permit să fii mai eficient în reducerea confuziei, să încurajezi dialogul și transparența.

MANAGERI

  • Ești manager?  Trebuie să ai în minte The Big Picture, păstrând în același timp detaliile. Să fii încrezător și informat în fața superiorilor, să construiești legături și să-ți motivezi rapoartele. Tu ești adesea contactul principal cu clientul. Comunicarea și diplomația sunt cele două atribute de care ai nevoie să fii mai bun zi de zi.

ECHIPE

  • Uneori, pierzi nuanțele în înțelegerea rolului și a responsabilităților pe care le ai. S-ar putea să fii copleșit și să nu adresezi întrebări sau ai rețineri în a face sugestii. Prin antrenament în comunicare, îți crești valoarea în companie și vei fi membru al unei echipe productive și apreciate.

Workshopurile sunt organizate atât la sală cât și virtual class

INFLUENȚEAZĂ. CONVINGE. VINDE

Un Program în care decodezi componentele comunicării persuasive, cu strategii pe care le poți aplica într-o varietate de contexte. Vei deprinde cum să influențezi modul în care ceilalți gândeșc și simt, cum să  le depășești rezistența și să convingi.

BUSINESS PRESENTATION nu este o abilitate înnăscută. Poate fi șlefuită prin antrenament, cu instrumentele și tehnicile care ți se potrivesc.

De cele mai multe ori, prezentările pe care le ții sunt informative. Iar discursurile informative sunt un puzzle interesant. Trebuie să te pui în pielea audienței, pentru a identifica ce vrea să audă, ca apoi să o ghidezi spre ce e important să știe, în timpul pe care îl ai la dispoziție.

Accent pe SESIUNEA DE Q&A (deseori trecută cu vederea de speakeri) – o șansă extraordinară să îți proiectezi imaginea de brand, să-ți arăți forța și profunzimea.

La finalul cursului știi: să explici idei complexe într-un mod viu și accesibil, să livrezi accesibil prezentări tehnice,  să descrii perspective clar și convingător și să transmiți pasiunea pentru un subiect, păstrându-ți credibilitatea.

Dacă vrei să stăpânești mai bine arta de a vorbi în public, începe cu Programul PUBLIC SPEAKING

BUSINESS & CORPORATE STORYTELLING

Business Storytelling este Serious Business și nu dă greș niciodată. Argumentele logice nu reușesc adesea să convingă oamenii să-și schimbe gândirea sau comportamentul. Oamenii cumpără emoție și apoi își justifică rațional decizia.

STORYTELLING seamănă mai mult cu un film decât cu un discurs informativ. Ca orice film bun, e construit pentru a declanșa un răspuns emoțional, precum și unul logic. Poveștile sunt atrăgătoare și eficiente deoarece activează imaginația ascultătorului. Nu te-ai conectat cu adevărat cu publicul până nu ai spus o poveste.

STORYTELLING se concentrează pe latura umană a subiectului pe care îl dezvolți. Practic, înseamnă să spui  o poveste în loc să enumeri doar fapte. Ai spus povești înainte de a scrie și a citi. Acum e momentul să le faci să lucreze pentru tine și să-ți șlefuiești această abilitate. Doar când stăpânești arta povestirii te poți conecta cu ceilalți. Ești dorit, ascultat, urmat.

Povestea ne conectează, ne ajută să dăm sens lumii și ne ajută să ne comunicăm valorile și credințele. O poveste bună comunică în moduri în care informațiile, datele și slide-urile pur și simplu nu pot.

Învață să creezi o conexiune emoțională prin intermediul poveștilor. Când înveți să fii un povestitor mai bun, ești un lider mai eficient și mai carismatic și ai capacitatea de a-ți inspira și motiva oamenii cu povești pe care și le vor aminti.

Programul este o combinație de transfer de cunoștințe și învățare experiențială.  Este interactiv, participativ și distractiv. Te provoacă să ieși din zona ta de confort. Este practic și ai rezultate imediate.

MEDIA TRAINING

Degeaba câștigi un război, dacă nu are cine să anunțe victoria.

CONȚINUTUL PROGRAMULUI

  • Cine sunt jurnaliștii și care sunt criteriile după care funcționează o redacție de presă (în presa scrisă și TV)
  • Nevoile și așteptările jurnalistilor
  • Cum să construiești relatii cu aceștia
  • Conduita în relația cu presa
  • Calitătile unei știri.  Cele 9 criterii care definesc valoarea de știre a unei informații
  • 11 abilitati ale unui bun comunicator în relația cu presa
  • Cum să convingi jurnaliștii să vorbească despre tine (organizație)

LA FINAL VEI ȘTI:

  • ce își doresc jurnaliștii de tine
  • cum sa stabilești relații corecte cu mass-media
  • ce comportamente să NU adopți în relația cu presa
  • după ce criterii se ghidează activitatea jurnaliștilor
  • să identifici știrea dintr-o informație
  • cum să-ți dezvolți aptitudinile de comunicare în relația cu presa

Mereu să ai minte: Veștile rele nu sunt ca vinul. Nu devin mai bune odată cu trecerea timpului. 

Vezi și GHIDUL PRACTIC DE COMUNICARE CU PRESA

NETWORKING. CUM SĂ CONSTRUIEȘTI RELAȚII

Cel mai bun networking este între oamenii care se conectează NU să obțină ceva, ci care vor să învețe unii de la alții, să se sprijine unul pe celălalt, pentru a realiza ceva împreună.

Un lucru la care ne gândim rar este valoarea și importanța legăturilor umane, a relațiilor.

DE CE este important să știi să comunici? Pentru că doar așa știi cum să te conectezi. Te conectezi natural cu aprox. 20% dintre cei cu care interacționezi.  Asta înseamnă că restul de 80% trebuie convinși că le meriți încrederea. Iar încrederea se câștigă, nu se obține pe nasturi.

NETWORKINgul începe cu o conversație bună – care are 2 funcții de bază: confirmarea și clarificarea. O conversație reușită e cea în care explorăm speranțele, temerile, credințele și emoțiile noastre cele mai profunde – este o călătorie ce ne poate apropia.

De la această înțelegere a Comunicării trebuie să pornești! Deoarece Comunicarea se dezvoltă întotdeauna pe 2 planuri:

  • planul conţinutului –  în care oferim informaţii
  • planul relaţiei – în care oferim informaţii despre informaţii

Toată lumea trimite semnale despre cum preferă să comunice. Învață să asculți, să înțelegi și să răspunzi într-un mod care face ca relația să funcționeze.

O carte de vizită e un carton fără valoare, dacă nu te conectezi cu cel din fața ta.

STRATEGIA TA DE BRAND PERSONAL

UN BRAND trebuie să ne ajute să alegem, nu să cumpărăm.

Programul transformațional este gândit ca o strategie în 2 Module:

  • Modulul 1 – pentru cei care sunt la început de drum sau sunt puțin vizibili (Nivelul 1-3)
  • Modulul 2 – pentru cei care au expertiză într-un domeniu (Nivelul 4-5)

STRATEGIA DE BRAND PERSONAL TE AJUTĂ SĂ AFLI:

  • Cine ești
  • Ce faci și de ce este relevant
  • Cum faci ce spui
  • În ce crezi – valorile tale
  • De ce faci – Ce e în spatele intenției tale

CEI 6 C ÎN CONSTRUIREA ȘI CONSOLIDAREA BRANDULUI PERSONAL

  1. CONCEPȚIA – stadiul de analiză
  2. CONSTRUCȚIA – identificarea strategiilor de poziționare
  3. CONTEXTUALIZAREA & CONECTAREA – etapa ieșirii din cutie
  4. CONSOLIDAREA – etapa în care controlezi mediul în care activezi
  5. CONSACRAREA – stadiul reinventării Brandului Personal – trecerea la nivelul următor
  6. CONTRIBUȚIA – stadiul transcenderii Brandului, momentul în care devii independent de Brandul tău și te poti dedica oricărui tip de proiecte, căci brandul este puternic, flexibil și lucrează pentru tine

CONȚINUTUL PROGRAMULUI

  • Care este este BRANDUL tău PERSONAL în acest moment
  • Analiza USP – care este factorul tău competitiv
  • Cele 5 niveluri de vizibilitate. Tu unde te afli?
  • Cele 7 instrumente critice ale Brandului Personal
  • Definirea publicului tău țintă
  • Cum să-ți asiguri assets-urile (proprietățile online și offline)
  • Canalele social-media și cum să controlezi identitatea ta vizuală
  • Monitorizarea Brandului
  • Comunicarea Brandului. CUM spui? Răspândește-ți povestea prin conținut
  • Cum functionează Persuasiunea și Storytelling
  • Inteligența Emoțională și beneficiile ei
  • 7 mecanisme declanșatoare de bază care te pot pune în valoare
  • Cum să construiești relații care să ducă la oportunități
  • Diferența dintre Faimă și Reputație

Știai că … ?

  • 15% dintre oameni au un Brand Personal definit 
  • 5% îl pun în valoare zi de zi

BRANDUL PERSONAL implică muncă zi de zi și o STRATEGIE adecvată călătoriei tale.