POWERFUL WORKSHOP by LAURA DRAGOMIR

CONFIGURĂM ÎMPREUNĂ WORKSHOPUL ALES ȘI ÎL ADAPTĂM NEVOILOR TALE 

Workshopurile durează o zi sau jumătate de zi, în funcție de tema pe care o dezvoltăm și de numărul de participanți. Doar workshopul LUNCH & LEARN destinat echipelor din companii durează 2 ore. Programele au o parte teoretică și multă practică, studii de caz și jocuri de rol. Dacă dorești să te antrenezi 1:1, accesează pagina CONSULTANȚĂ – 1:1 CU LAURA DRAGOMIR

ÎNTÂLNIREA CU PRESA

Veștile rele nu sunt ca vinul. Nu devin mai bune odată cu trecerea timpului. 

Degeaba câștigi o bătălie dacă n-are cine să anunțe victoria!

CUI SE ADRESEAZĂ

Un workshop potrivit celor ce au o minimă experiență în relația cu presa și vor să devină mai buni. Cuprinde o scurtă parte teoretică și multă practică: Interviu, Declarații de presă, Conferință de presă. Pentru a aprofunda mecanismele relației cu presa, accesează întâi Programul MEDIA TRAINING

CONȚINUTUL PROGRAMULUI

  • Cine sunt jurnaliștii, care sunt nevoile și așteptările lor
  • Care sunt criteriile după care funcționează o redacție de știri (presa scrisă, radio, TV, bloguri de știri)
  • Calitătile unei știri.  Cele 9 criterii care definesc valoarea de știre a unei informații
  • Cum să te pregătești pentru întâlnirea cu jurnaliștii
  • Cum să-ți structurezi mesajele
  • Cum să construiești relatii oneste cu jurnaliștii
  • Abilitățile unui bun comunicator în relația cu presa
  • Ce faci dacă … ? Tips & Triks

EXERSĂM:

  • Dosarul de presă I Comunicatul de presă I Conferința de presă I Declarația de presă

DACĂ AVEM MAI MULT TIMP LA DISPOZIȚIE, PUTEM INCLUDE SECȚIUNI DIN TRAININGUL CRISSIS COMMUNICATION

  • Înțelegerea statutului și rolului jurnaliștilor în comunicarea unei crize
  • Comunicarea cu presa agresivă
  • Cum să eviți ”No comment!
  • Principii de comunicare pe timpul crizei
  • Planul în COMUNICAREA DE CRIZĂ și etapele din criză în care să-l pui în practică
  • Bune practici pentru comunicatorii organizației

LA FINAL VEI ȘTI:

  • Ce vor să obțină jurnaliștii din interacțiunea cu tine
  • Cum sa stabilești relații corecte cu mass-media
  • Ce comportamente să NU adopți în relația cu presa
  • După ce criterii se ghidează activitatea jurnaliștilor
  • Să identifici știrea dintr-o informație
  • Ce atitudine să abordezi în relația cu presa

CE ABILITĂȚI ÎȚI VEI DEZVOLTA

Comunicare  I  Capacitate de sinteză  I  Atenție la detalii  I  Gândire critică  I  Încredere

CINE EȘTI, CE FACI ȘI DE CE-AR TREBUI SĂ LE PESE CELORLALȚI?

O CARTE DE VIZITĂ E UN CARTON FĂRĂ VALOARE DACĂ NU V-AȚI CONECTAT

Cel mai bun networking este între oamenii care se conectează NU să obțină ceva, ci care vor să învețe unii de la alții, să se sprijine unul pe celălalt, pentru a construi împreună.

Un lucru la care ne gândim rar este valoarea și importanța legăturilor umane, a relațiilor. DE CE este important să știi să comunici? Pentru că doar așa reușești să creezi conexiuni.

CUI SE ADRESEAZĂ

În orice etapă a dezvoltării afacerii tale, vei întâlni zeci de oameni. Poate la o conferință, ori la un eveniment sau la întâlniri de networking. Indiferent de context, va trebui să vorbești despre cine ești și ce faci. Dar de ce ar trebui să le pese altora? Sau, altfel spus, cum să comunici ca ceilalți să-și dorească să știe mai multe despre tine?

DESCRIERE PROGRAM

Ne conectăm natural cu aprox. 20% dintre cei cu care interacționăm.  Asta înseamnă că restul de 80% trebuie convinși că le merităm încrederea. Iar încrederea se câștigă, nu se obține pe nasturi. Și cu cât suntem mai buni comunicatori, cu atât interacțiunea devine mai plăcută și rămânem în mintea celuilalt și după ce ne-am despărțit. Networking începe cu o conversație bună, de aceea, iată ce vom dezvolta:

  • Cele 2 funcții de bază ale unei conversații
  • Cele 2 planuri pe care se dezvoltă comunicarea
  • Motivațiile oamenilor
  • Cum să-ți înțelegi mai bine propriile comportamente și pe ale celor cu care interacționezi
  • 4 tipuri de povești pe care să le ai la îndemână
  • Ce așteaptă de la tine cineva care îți adresează o întrebare?
  • Valoarea și semnificația întrebărilor la networking
  • Treci direct la subiect!
  • Prezența ta în social media – locul de unde oamenii iau informații despre tine
  • Dar dacă nu rezonezi cu persoana cu care inițiezi un dialog? Conversația în 5 trepte de viteză: 4 înainte și una înapoi
  • Inteligența Practică – Ce este și cum ți-o poți dezvolta

ÎNTÂLNIRILE SUNT, ÎN PRIMUL RÂND, OPORTUNITĂȚI DE CONECTARE – NU DE A VINDE.

Iar ca să fii perceput ca un partener de încredere, înseamnă să-ți clarifici povestea și să știi cum s-o spui. Căci o conversație reușită e cea în care explorăm speranțele, temerile, credințele și emoțiile noastre cele mai profunde – este o călătorie ce ne poate apropia.

CE ABILITĂȚI ÎȚI VEI DEZVOLTA

Comunicare  I  Abilități conversaționale  I  Ascultare activă  I  Încredere

STRATEGIA BRANDULUI PERSONAL

BRANDUL PERSONAL implică muncă zi de zi și o STRATEGIE adecvată călătoriei tale.

Un brand bine construit și care știe să comunice ne ajută să alegem, nu să cumpărăm.

CUI SE ADRESEAZĂ

  • Antreprenorilor care au o afacere solidă și vor să înțeleagă cum funcționează tot acest proces de construcție, consolidare și comunicare a brandului personal
  • Antreprenorilor care vor să comunice despre produsele sau serviciile din portofoliu, pe care le-au construit în acord cu valorile lor
  • Celor care vor să devină brand ambasadorii propriului brand

DESCRIERE PROGRAM

Programul e gândit ca un shift de perspectivă în înțelegerea brandului și comunicarea brandului personal.

Strategia de construire, comunicare și consolidare a brandului cuprinde:

  • Concepția
  • Construcția
  • Contextualizarea & Conectarea
  • Consolidarea
  • Consacrarea
  • Contribuția – stadiul transcenderii Brandului, momentul în care devii independent de brandul tău și te poti dedica oricărui tip de proiecte, căci brandul este puternic, flexibil și lucrează pentru tine

PROGRAMUL MAI CUPRINDE:

  • Diferența dintre Faimă și Reputație
  • Cum să construiești relații care să ducă la oportunități – pentru mai multe detalii, accesează workshopul NETWORKING. BUILDING CONNECTION
  • Cum te ajută Brandul personal în susținerea și promovarea afacerii

Știai că … ? Doar 15% dintre oameni au un Brand Personal definit și numai 5% îl pun în valoare zi de zi?

BRANDUL PERSONAL implică muncă zi de zi și o STRATEGIE adecvată călătoriei tale.

CUM SĂ DEVII UN BUN MODERATOR

La fel ca și cel mai bun speech – cel mai bun eveniment, podcast sau program TV e cel despre care povestești prietenilor la o bere.

2 WORKSHOPURI pe care le-am construit în urma propunerilor din partea celor care au participat la alte programe pe care le-am susținut. Pentru unii, nevoia a venit din dorința de a organiza workshopuri în care să dea mai departe din experiența lor ori să atragă noi clienți. Pentru alții, din faptul că își extind activitatea – prin podcasturi sau emisiuni în online ori la TV.   Îi admir pentru curaj și pentru că vor să învețe cum să fie mai buni în tot ce fac.

PROGRAMELE SUNT DESTINATE CELOR CARE:

  • Organizează propriile evenimente și le moderează
  • Moderează sau prezintă evenimente: interne (în companii) sau sunt invitați să modereze evenimentele altor organizatori
  • Își fac propriul podcast (video podcast sau audio) și vor să devină buni moderatori
  • Vor să se dezvolte și fac (sau au în plan) emisiuni difuzate pe canale TV sau în online

DESCRIERE PROGRAME


1.WORKSHOP: MODERATOR EVENIMENTE

Să moderezi un eveniment pare simplu dar nu-i ușor să pară simplu. E o adevărată artă să faci ca lucrurile să fie firești și sub control și necesită multă practică.

Așa cum am scris și pe pagina Resurse / Laura Speaker – MC Evenimente, un eveniment este despre:

  • PUBLIC – care, la final, spune că i-au fost depășite așteptările
  • SPEAKERI – pe care moderatorul îi pune în valoare
  • ORGANIZATOR – care e încântat că și-a atins obiectivele, că oamenii vorbesc despre eveniment, că duc vestea mai departe. Iar parte din reușită se datorează moderatorului / prezentatorului

Reușești să pui toate acestea în valoare

  • prin felul în care te pregătești și te implici în succesul evenimentului
  • prin întrebările deștepte pe care le adresezi invitaților (dacă este un eveniment în care moderezi discuții cu invitații)
  • prin felul în care ghidezi speakerii
  • și prin maniera în care comunici cu publicul

CONȚINUTUL PROGRAMULUI

Programul conține:

  • toate etapele în care este implicat moderatorul unui eveniment: înainte, în timpul și după eveniment (momentele de socializare)
  • elemente din Public Speaking, cu cele 3 limbaje ale Comunicării: verbal, nonverbal și paraverbal (tot ce ține de voce).

În timpul cursului, participanții vor fi puși în situații delicate, din care trebuie să iasă cu brio.  Moderez evenimente de peste 15 ani și am saci cu întâmplări.  Un capitol din curs e dedicat întrebărilor: Ce fac dacă …?

În a doua parte a workshopului, fiecare participant va modera propriul eveniment, pe care-l pregătește la sală – speakerii evenimentului sunt colegii de curs, care vor fi doar prezentați.

Dacă moderatorul urmează să modereze un eveniment programat în scurt timp, atunci va lucra pe evenimentul pe care-l va modera. Practic, va pleca acasă cu lecțiile făcute.

CE ABILITĂȚI ÎȚI VEI DEZVOLTA

Comunicare  I  Gândire critică  I  Adaptabilitate  I Team working  I  Rezolvarea problemelor  I  Time management  I  Încredere


2. WORKSHOP: MODERATOR  EMISIUNI TV sau PODCASTURI

Cea mai mare greșeală a unui moderator de emisiuni sau podcasturi este să creadă că rolul lui se reduce la prezentarea invitatului, la adresarea de întrebări scrise pe o foaie – pe care le și urmează cu sfințenie – și să mulțumească invitatului la final.

În realitate, a modera o discuție cu unul sau mai mulți invitați e un proces complex, de la pregătirea întâlnirii / emisiunii, până la genericul de final.

CONȚINUTUL PROGRAMULUI

Un workshop cu o abordare inedită și cu o perspectivă care poate fi deprinsă în ani de practică și doar dacă iubești meseria asta.

Am 25 de ani experiență în TV și, de-a lungul anilor, am intervievat mii de invitați din țară și din întreaga lume – unii dintre ei lideri globali, am antrenat echipe de jurnaliști și am construit și moderat emisiuni TV. 

Este un Program Experiential Learning – adică bazat pe procesul Learning by doing. Cu alte cuvinte, participanții sunt implicați în experiențe practice și reflecție și vor putea să conecteze cunoștințele la situații din lumea reală.

La finalul Programului nu vei fi un moderator excelent – că asta necesită practică și instincte – dar îți vei înțelege rolul, vei fi ști exact care sunt pașii și ce să faci, vei fi mai bine pregătit și mai motivat să devii un moderator despre care invitații să fie încântați. Apoi, prin practică, lucrurile vin de la sine.

CE ABILITĂȚI ÎȚI VEI DEZVOLTA

Comunicare  I  Gândire critică  I  Adaptabilitate  I Team working  I  Rezolvarea problemelor  I  Time management  I  Încredere

ALINIEM ATITUDINI, COMPORTAMENTE ȘI PERCEPȚII

Cea mai mare amenințare la adresa succesului este inconsecvența.

LUNCH & LEARN este un concept pe care îl derulez în companii și care durează 1.5 ore, în pauza de prânz. Sunt întâlniri voluntare, care reunesc într-o atmosferă informală oameni din întreaga organizație iar prânzul este asigurat de angajator. Echipe sau întregul departament se reunesc pentru dezvoltare profesională iar întâlnirile sunt o platformă utilă pentru antrenarea abilităților de comunicare.

Și, pentru că munca la distanță e parte din viața noastră profesională, am avut întâlniri în care angajații care nu puteau fi prezenți în sală – pentru că lucrau de acasă sau din alte locații – s-au conectat online și au fost, astfel, parte din întâlnire.

E important ca ziua aleasă pentru întâlnire să nu fie într-o perioadă încărcată pentru echipe, caci oamenii nu s-ar mai putea bucura total de experiență, oricât de utilă sau plăcută ar fi.

Pentru aceste întâlniri, poți alege orice concept din secțiunea POWERFUL TRAINING sau POWERFUL WORKSHOP ori poți propune orice temă din vasta lume a Comunicării.

CÂTEVA RECOMANDĂRI

– DIN EXPERIENȚA ÎNTÂLNIRILOR DE PÂNĂ ACUM

Nu există reguli stricte care să guverneze modul în care se desfășoară întâlnirile Lunch & Learn. Scopul e ca participanții să simtă că beneficiază de aceste sesiuni. Așadar:

  1. Decideți ce doriți să obțineți – Tema întâlnirii să fie relevantă pentru participanți. Dacă oamenii rezonează cu subiectul, vor fi bucuroși să participe. E important să fie consultați în alegerea temei.
  2. Numărul participanților – Decideți dacă evenimentul e potrivit unui grup de participanți sau dacă e deschis tuturor celor care vor să participe.
  3. Alegeți ce mâncare veți servi – Depinde de buget dar, din experiență, gustările ușoare și sănătoase sunt o opțiune bună.
  4. Alegeți sala potrivită întâlnirii și numărului de participanți – Dacă participă online și oameni din alte locații, sala să fie dotată cu echipament tehnic.
  5. Promovați intern evenimentul – Întâlnirea să fie popularizată din timp, astfel încât oamenii s-o includă în calendar și încurajați contribuția fiecăruia la reușita sesiunii.

CE ABILITĂȚI ÎȘI VOR DEZVOLTA PARTICIPANȚII

Ablități din vasta lume a Comunicării, în funcție de tema aleasă. Câteva exemple:

Adaptabilitate  I  Persuasiune  I  Încredere  I  Feedback constructiv  I  Flexibilitate  I  Ascultare activă  I  Managementul relațiilor

This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).