Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în browser-ul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe situl nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile sitului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
BLOGUL LAUREI
INFOGRAFIC. Designul profilului pe LinkedIn
- octombrie 4, 2020
- Posted by: Laura Dragomir
- Category: Blog
Primele resurse care te pun în valoare pe LinkedIn sunt : poza profil, poza cover, headline.
Peste astea 3 rar trece cineva. Și #aboutme e important pentru cei care vor să știe mai mult (trebuie să răspundă la 3 întrebări), dar vorbim despre el în altă postare.
REȚINE:
Comunicarea se dezvoltă pe 2 planuri:
· planul conţinutului – oferi informaţii (poza profil, cover, headline)
· planul relaţiei – oferi informaţii despre informaţii (cum arată pozele și CUM ai scris despre tine)
Poza profil – să fie bună, clară, prim-plan. Îți văd chipul, te văd pe tine.
Headline – scrii cine ești acum (nu ce faci). E o declarație de valoare. Păstrează esența. Dacă mai ai ceva important de spus, pune informația pe cover foto.
Cover foto – să fie simplu. Tot ce pui acolo să se concentreze pe dreapta, astfel încât să se vadă bine și de pe telefon (altfel, poza de profil acoperă informațiile).