Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în browser-ul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe situl nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile sitului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
BLOGUL LAUREI
În majoritatea piramidelor, vârful atrage toată atenția, dar fundația e cea care contează cu adevărat. Comunicarea nu face excepție.
Intenția
Baza piramidei e INTENȚIA. Comunicarea intențională.
- Ce vrei să spui?
- Cum spui?
- Ai destulă claritate și resurse (informații) pentru a convinge?
Intenția vine întotdeauna cu GÂNDIREA DESIGN.
- Cui de adresezi?
- De ce?
- Ai identificat cel mai mic public viabil și ai construit mesaje în jurul acestuia care funcționează?
Povestea ta este strâns legată de Intenția ta. Dacă nu știi pentru cine este și de ce o spui, povestea nu poate rezona. Doar că povestea nu funcționează când este despre tine. Funcționează când devine povestea lor (a celor cărora te adresezi).
- Care e narațiunea care interacționează cu oamenii dornici să ți se alăture în această călătorie?
- Care e statutul lor?
- Ce fel de afiliere caută?
Valoarea
Și apoi vine VALOAREA pe care o transmiți. Conversațiile care se construiesc ca rezultat al muncii tale. Efectul de rețea este cea mai puternică forță de creștere pe care o poți valorifica. Însă oamenii vor vorbi despre ce oferi doar dacă cred că îi va ajuta să-și atingă obiectivele, învață ceva nou, rezonează cu tine ori le dă un statut.
Permisiunea
Dacă ești consecvent, le vei câștiga PERMISIUNEA. Privilegiul de a transmite mesaje relevante celor care doresc să le primească. Acesta e atuul viitorului. Spam-ul e obositor.
Retenția
Apoi vine RETENȚIA. Cu cât rămân alături de tine cei pe care deja i-ai câștigat, cu atât mai mulți doresc să se alăture. Dacă pierzi constant oamenii pe care ai muncit atât de mult să-i atragi, va trebui să muncești și mai mult pentru a convinge.
La vârful piramidei, e multă agitație. Zgomot fără valoare a experților care vând nimic cu succes, celor care cumpără cu succes mult din nimic.